Tuesday 10 April 2012

Mahir Menguasai Blog

Blog SC biasa2 saja, mula berblog sejak November 2011, banyak lagi nak belajar niii. Bulan lepas ada beli buku secara online untuk hadiah hari lahir dara suntiku, selepas bayaran di buat baru perasan sebuah buku, Ohh berminat sangat. "Mahir Menguasai Blog" by Synergi media. hmmm nak order online sekali lagi untuk sebuah buku, rasa macam x berbaloi jeee. Semangat berkobar kobar betul nak bagi bawawawawa.blogspot ni cantik2, menarik...leh tag sana sini..hmm ada lagu lagi. 


Ilmu jika nak cari ada macam2 carakan, Sebenarnya ada juga cadang nak pergi kursus pembangunan WEB, kursus E-Dagang lahh, dalam e-mail ada jemputan untuk acara2 berbayar ni tetapi masalah sebesar gunungnya..susah betul nak lpas kan si comel Wafi kat sedara mara bila hari cuti, dia ni ada fesyen suka melalak lama2 kalau dengan mereka yang dia x biasa sangat. Penting juga selain itu, alasan lagi..haha, SC ni lembab sikit bab IT ni, rasa klu dengar apa orang ajarkan, macam kabus jadinya, panas sikit..pelan2 hilang segalanya. So penyelesain paling halus dan cermat ekeke!!! Taa daaaa SC dah beli buku ni, harganya??? x ada pulak kat belakang, beli dekat Pustaka Rakyat Ampang, ada diskaun tuu 10% untuk member card.. bagi RM50 kat cashier dan baki x pandang punn, teruss masuk dalam purse.. (sorie x dapat share harga..huhu)
semalam sebelum tido dah belek2...suka..suka

Alhamdulillah... untuk saat ini SC dah lakukan beberapa perkara, akan belajar dan terus belajar berpandukan buku ini... rasa bangga sangat!! Taniah untuk diri sendiri.. (mood : poyosss)





No comments:

Post a Comment